Консалтинг

Маркетингові комунікації під час війни: чи доречно

З початком повномасштабних воєнних дій в Україні економіка зазнала нищівного удару, що позначилося і на всіх ринках. Психологічне навантаження, безробіття, втрата ринків збуту, а то й бізнесу змінила акценти і діяльності компаній, і маркетингових комунікацій. Чи варто рекламувати свої товари і послуги під час війни – далі.

Чітке визначення ідентичності

Повномасштабне вторгнення згуртувало українців і змусило переглянути коло своїх партнерів, клієнтів та підрядників. Загострилося питання української ідентичності. Держава почала блокувати роботу компаній російського походження, а для всіх учасників ринку важливими стали походження та позиціювання компанії. Українці остаточно зробили свій вибір на користь компаній з українським корінням.

Соціальна відповідальність

Бізнес має бути соціально відповідальним. І не лише у складний для країни та її громадян час. Проте наразі українці першочергово звертають увагу на те, чи підтримує компанія ЗСУ, чи дбає про безпеку персоналу, чи займається волонтерством, чи мала зв’язки з країною-агресоркою та як позиціонує себе. При цьому суспільство цікавлять не гасла, а реальні дії, проєкти. Саме в такий спосіб можна збільшити довіру стейкхолдерів і залучити лояльну аудиторію на майбутнє.

Медіаприсутність

Присутність компанії в медіапросторі, зокрема онлайн, дає змогу бізнесу залишатися в полі зору та знайомити усіх зацікавлених осіб зі свою корпоративною культурою, послугами та діяльністю. Це заспокоює партнерів і клієнтів, адже вони бачать, що бізнес адаптувався до нових умов і продовжує працювати. Відкритість усіх процесів підвищує довіру й лояльність команди та дає приклад для наслідування іншим компаніям або ж є джерелом для об’єднання зусиль заради спільної мети.

Послідовність у словах і діях

Бізнесу варто мати однозначну позицію щодо вибору партнерів та підрядників. Про волонтерство і соціальні проєкти для підтримки економіки й населення країни потрібно розповідати. Це важливо, адже емоційно зближує з брендом

Компанія, яка працює на ринку, має бути корисною. І це не лише задоволення потреб клієнтів, що актуально завжди. Наразі багато українців в пошуках нової роботи, опановують нові навички чи вектори розвитку. Компаніям доречно допомогти їм. Для цього добре підходять соціальні мережі та сайти компанії. Наприклад, можна створювати дописи або відео з безкоштовними консультаціями для підтримки малого і середнього бізнесу. Це теж хороша реклама професійності вашої команди, адже часто користувачі діляться такими посиланнями і в такий спосіб рекламують і ваш бренд, і ваш вебресурс.

Маркетинг – завжди актуальний, але просувати свою компанію і послуги можна в різний спосіб. Як правило, унікальні і професійні послуги, якісні товари, індивідуальний підхід і лояльне ставлення до клієнтів стають кращою рекламою в суспільстві за будь-які гучні гаслі чи банери по всьому місту.

При побудові комунікації з аудиторією важливо залишатися чесним і послідовним. Цінності та відповідальність стали тими маркерами, які показують, довіряти компанії чи ні.

На тему
Запит прийнято!
Найближчим часом з вами зв’яжеться наш спеціаліст.
Гарного вам дня!
Запит не прийнято.
Ви можете зв'язатися з представниками «Де Візу» за тел. +38 (044) 279-0000
Гарного вам дня!
Долучайся до
команди "De Visu"
Ми переконані, що успіх нашого бізнесу залежить від працівників, тому ми заохочуємо кожного з них до розкриття власного потенціалу та здібностей.

Якщо ви відповідальні, орієнтовані на досягнення високих результатів своєї діяльності та прагнете до постійного розвитку й самовдосконалення, запрошуємо вас приєднатися до нашої команди.

дізнатися більше
112
працівників наразі в усіх філіях "De Visu" Group
Кар'єра