Телефони в Києві

8 (044) 279-0000 8 (044) 279-4000

Член міжнародної асоціації

pg new auditrust-Certificate

  • UA
  • ENG
  • RUS
  • Головна
  • Про нас
    • Напрями діяльності
      • Аудит та консалтинг
      • Оцінка та брокеридж
      • Юридичні послуги
    • Мiсiя
    • Історія
    • Партнери
    • Звітність емітента
      • Річна
      • Особлива
        • 2018 рік
        • 2017 рік
        • 2016 рік
        • 2014 рік
        • 2013 рік
        • 2012 рік
    • Корпоративна соціальна відповідальність
  • Послуги
    • Аудиторські послуги
    • Облік і автоматизація
    • Консалтинг
      • Податковий консалтинг
      • Кадровий консалтинг
      • Консалтинг у сфері державного та комунального сектору (GR-консалтинг)
      • Інвестиційний консалтинг
      • Консалтинг у сфері проблемної кредитної заборгованості (дью ділідженс)
      • Супроводження фінансової реструктуризації боржників банків
    • Оцінка майна та землі, операції з нерухомістю
    • Юридичні послуги
    • Охорона праці
    • Сталий розвиток
  • Зверненне голови правлiння
  • Кар'єра
    • Чому варто працювати з «Де Візу»?
    • Як стати частиною нашої команди?
    • На що ми звертаємо увагу під час добору?
    • Вакансії
  • Прес-центр
    • Новини групи компаній
    • «Де Візу» в пресі
    • Дайджест "Де Візу"
  • Клієнти
    • Рекомендації
  • Контакти
  • Вход
  • регистр
  • бланки
Консультації
Податки
Облік і звітність
Право
Консалтинг
Головна > Облік і звітність > Особливості обліку дисконтних карт (частина 1)

Особливості обліку дисконтних карт (частина 1)

Четвер, 24 квітня 2014, 10:50 Облік і звітність

discountДисконтна (клубна) картка − це карта, яка емітується, розповсюджується нефінансовими установами (компаніями, об'єднаннями покупців, клубами і т.д.), яка підтверджує, що її пред'явник має право на отримання відповідних послуг, знижок тощо від цих установ. Які особливості обліку дисконтних карт?

Слід зазначити, що відповідно до абз. 2 п. 1.3 Положення НБУ "Про проведення операцій з використанням спеціальних платіжних засобів" від 30.04.2010 р. № 223, вимоги цього документа не поширюються на суб'єктів господарювання, які здійснюють випуск телефонних, транспортних, паливних, дисконтних та інших карт, що не відносяться до платіжних і призначені для фіксування в електронному вигляді заборгованості емітента перед держателем таких карт за попередньо оплачені товари (послуги), і на операції, які здійснюються з їх використанням.

Організаційні моменти випуску дисконтних карт, надання знижок і бонусів по ним, зміни роздрібних цін при продажу за дисконтними картками повинні бути відображені в наказі керівника підприємства. Крім того, необхідно прийняти Положення про продаж товарів, послуг за дисконтними картками. У ньому слід викласти всі організаційні моменти і акцентувати увагу на тому, що дисконтна карта є власністю продавця, а покупець − її користувач. Це дозволить не вважати поставкою товару передачу дисконтної картки покупцеві, а значить не нараховувати податкові зобов'язання з ПДВ.

Витрати на створення (придбання) дисконтних карт безпосередньо пов'язані з госпдіяльністю підприємства. Вони згідно з П(С)БУ 16 та пп. «з» пп. 138.10.3 Податкового кодексу України (далі − ПКУ) включаються до витрат на збут як витрати на маркетинг і рекламу на дату визнання витрат і підлягають відображенню в рядку 06.2 Декларації з податку на прибуток. Підприємство має право на податковий кредит з ПДВ.

Дисконтні картки можуть отримати не тільки фізособи, а й підприємства. Згідно з наказом Мінфіну «Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України з бухгалтерського обліку» від 27.06.2013 р. № 627, для одержувача дисконтна карта не вважається електронними грошовими коштами.

Тепер про реалізацію товарів і послуг за дисконтними картками. Оскільки продавці товарів, які продаються вроздріб, згідно з п. 11 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі − Закон про РРО) зобов'язані проводити розрахункові операції через РРО з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості, то знижки вводяться ними в РРО. У наказі керівника і в Положенні про продаж товарів за дисконтними картками вказано − дисконтні карти персоніфіковані або на пред'явника. При персоніфікації дисконтних карт виникає ПДФО. Згідно з пп. «е» пп. 164.2.17 ПКУ дохід виникає як додаткове благо у вигляді суми знижки на товари, роботи і послуги. Якщо дисконтні карти на пред'явника, то оподаткування ПДФО суми знижки немає.

Особливості обліку дисконтних карт (частина 2)

 

Tweet
Powered by Web Agency
 

Огляд законодавства

  • Про нас
    • Напрями діяльності
    • Місія
    • Історія
    • Партнери
    • КСВ
  • Послуги
    • Аудиторські послуги
    • Облік і автоматизація
    • Консалтинг
    • Оцінка майна та землі, операції з нерухомістю
    • Охорона праці
    • Сталий розвиток
  • Кар'єра
    • Чому "Де Візу"
    • Вакансії
    • Як стати членом команди
  • Прес-центр
    • Новини групи
    • "Де Візу" в пресі
    • Заходи
  • Клієнти
  • Контакти

facebook twitter

Розробка сайту і Пошукове просування - Азбука Рішень | Мапа сайту