Телефони в Києві

8 (044) 279-0000 8 (044) 279-4000

Член міжнародної асоціації

pg new auditrust-Certificate

  • UA
  • ENG
  • RUS
  • Головна
  • Про нас
    • Напрями діяльності
      • Аудит та консалтинг
      • Оцінка та брокеридж
      • Юридичні послуги
    • Мiсiя
    • Історія
    • Партнери
    • Звітність емітента
      • Річна
      • Особлива
        • 2018 рік
        • 2017 рік
        • 2016 рік
        • 2014 рік
        • 2013 рік
        • 2012 рік
    • Корпоративна соціальна відповідальність
  • Послуги
    • Аудиторські послуги
    • Облік і автоматизація
    • Консалтинг
      • Податковий консалтинг
      • Кадровий консалтинг
      • Консалтинг у сфері державного та комунального сектору (GR-консалтинг)
      • Інвестиційний консалтинг
      • Консалтинг у сфері проблемної кредитної заборгованості (дью ділідженс)
      • Супроводження фінансової реструктуризації боржників банків
    • Оцінка майна та землі, операції з нерухомістю
    • Юридичні послуги
    • Охорона праці
    • Сталий розвиток
  • Зверненне голови правлiння
  • Кар'єра
    • Чому варто працювати з «Де Візу»?
    • Як стати частиною нашої команди?
    • На що ми звертаємо увагу під час добору?
    • Вакансії
  • Прес-центр
    • Новини групи компаній
    • «Де Візу» в пресі
    • Дайджест "Де Візу"
  • Клієнти
    • Рекомендації
  • Контакти
  • Вход
  • регистр
  • бланки
Консультації
Податки
Облік і звітність
Право
Консалтинг
Головна > Право > Оскарження процедур закупівель: головні акценти

Оскарження процедур закупівель: головні акценти

Середа, 08 лютого 2017, 14:18 Право

transparency-pub zakПроцес проведення публічних закупівель прагне до прозорості. Втім, випадків, коли учасники процесу лишаються невдоволені його результатами, не зменшилося. Як оскаржити процедуру закупівлі?

Скарга до Антимонопольного комітету України (далі − АМКУ) сьогодні подається у формі електронного документа. Вона автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Після цього в той же день скарга разом з реєстраційною карткою оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.

Інформація, яку повинна містити скарга, визначена в ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII. Також до скарги додаються документи та матеріали в електронній формі, які є підтвердженням порушення процедури закупівлі.

Окрім цього, до скарги додається копія документа про здійснення оплати державного мита за її подання.

Розмір плати за подання скарги визначається постановою Кабінету Міністрів України (далі − КМУ) «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.16 р. № 291 (постанова КМУ «Про встановлення розміру плати» від 28.07.10 р. № 773 втратила чинність 01.01.17 р.).

АМКУ протягом трьох робочих днів з дня реєстрації скарги ухвалюється одне з рішень:

  • прийняти скаргу до розгляду;
  • залишити скаргу без розгляду;
  • припинити розгляд скарги.

Скарга розглядається АМКУ впродовж 15 робочих днів. У разі встановлення наявності порушення АМКУ призначаються заходи, які повинні бути вжиті замовником для усунення порушення. Якщо його усунути неможливо − процедура закупівлі скасовується.

У випадку встановлення відсутності порушення АМКУ приймається рішення про відмову в задоволенні скарги, а електронною системою автоматично (не раніше ніж через два дні з дня прийняття такого рішення) призначається аукціон.

Tweet
Powered by Web Agency
 

Огляд законодавства

  • Про нас
    • Напрями діяльності
    • Місія
    • Історія
    • Партнери
    • КСВ
  • Послуги
    • Аудиторські послуги
    • Облік і автоматизація
    • Консалтинг
    • Оцінка майна та землі, операції з нерухомістю
    • Охорона праці
    • Сталий розвиток
  • Кар'єра
    • Чому "Де Візу"
    • Вакансії
    • Як стати членом команди
  • Прес-центр
    • Новини групи
    • "Де Візу" в пресі
    • Заходи
  • Клієнти
  • Контакти

facebook twitter

Розробка сайту і Пошукове просування - Азбука Рішень | Мапа сайту