Висока конкуренція в бізнес-середовищі потребує свіжих рішень. Саме тому ГК «Де Візу» продовжує розширювати спектр своїх послуг. У межах української і глобальної стратегії розвитку компанії та для вирішення стратегічних завдань клієнтів «Де Візу» відкрила новий напрям бізнесу – PR.
У такий спосіб компанія розширила можливості для своїх нинішніх та потенційних клієнтів у сфері консалтингу.
Планові завдання PR-напряму:
- піднесення іміджу і створення системи позитивних стереотипів у стейкхолдерів про компанію-замовника;
- виокремлення бізнесу серед конкурентів;
- встановлення «кредиту довіри» до компанії-замовника.
«Де Візу» має багатий досвід висвітлення подій для компаній в межах групи та для зовнішніх клієнтів, починаючи від підготовки окремих статей, репортажів, відеосюжетів, корпоративної продукції та видань і закінчуючи комплексними заходами, що включають PR-підтримку компаній протягом тривалого часу.
PR-послуги «Де Візу» будуються на основі уважного вивчення потреб замовника, індивідуального добору форматів представлення інформації, чіткого позиціонування для цільової аудиторії. Фахівці компанії використовують лише перевірені часом і дієві формати формування іміджу компанії та її топменеджменту. Для конкретних цілей і завдань клієнта можуть бути розроблені зовсім нові принципи і форми співпраці відповідно до цілей бізнесу та технологічних можливостей.
«Сьогодні репутація – це не лише ім’я бренду, а і його візитна картка, ключ до успіху. Я з радістю представляю розвиток нового напряму. Попри те, що це рівносильно старту бізнесу з нуля, ми впевнені в досягненні високих результатів надалі.
«Де Візу» вже 25 років на ринку. Ми знаємо, як формувати й підтримувати своє добре ім’я, щораз підтверджуючи інформацію про нас якістю послуг, які надають компанії групи. Ми маємо сильні управлінські компетенції та експертизу у сфері розроблення стратегій капіталізації бізнесу. Тож, наразі наша компанія посилює свою позицію на ринку й розвиває напрям PR-послуг. Для цього ми плануємо залучати нових фахівців, розвивати компетенції штатних PR-спеціалістів для росту бізнесу наших клієнтів і партнерів. Для нас це одночасно і серйозний виклик, і широкі можливості для розвитку й зміцнення позицій на ринку. Упевнений, що завдяки поєднанню набутого досвіду й нових компетенцій та технологій ми зможемо досягти відмінного результату і запропонувати нашим клієнтам послуги відмінної якості», – каже Президент групи компаній «Де Візу» Олександр Бойко.