Новини «Де Візу»

Група компаній «Де Візу» презентувала нову айдентику з нагоди свого 25-річчя

У 2019 році група компаній «Де Візу» відзначає 25-річчя діяльності на ринку послуг для бізнесу. З нагоди цієї події «Де Візу» розпочала масштабне оновлення візуальної ідентичності бренду: змінила логотип, оновила корпоративний стиль та запустила новий трендовий сайт з використанням оновленої айдентики.

Візуальний ребрендинг створений для об’єднання й розширення кола клієнтів, підвищення їх лояльності та зміцнення довіри. Крім того, було вирішено зробити логотип більш сучасним, залишивши його основний зміст.

Сучасність, лаконічність та доречність – основні складники нового дизайну. Оновлений фірмовий стиль допоможе покращити сприйняття «Де Візу», підвищить впізнаваність та якісно вирізнятиме її серед конкурентів.

Основою візуального образу став оновлений логотип. Перше лого компанії було створене у 1994 році. У символі було закодовано її назву – De Visu, що в перекладі з латини означає «упевнитися в побаченому», а латинська літера V нагадує «галочку» – позначку про виконання запланованого, перевірку одного з розділів умовного чек-листа. Впродовж 25 років логотип мав курсивне накреслення і мав ледь помітний нахил. Новий логотип зберігає символіку попереднього, але має сучасніше візуальне оформлення.

Компанія вже досить давно на ринку, тож встигла зарекомендувати себе і є досить впізнаваною за логотипом без зайвих деталей. Тож базу нового візуального образу складають традиційна для «Де Візу» палітра кольорів – червоний, білий, сірий та сталий набір літер латиницею на позначення назви групи – De Visu. Враховуючи тенденцію до значного спрощення логотипів, а також тяжіння до пласких форм, було використано простий, читабельний шрифт без нахилу. Літери стали ширшими, що символізує впевнену позицію компанії з досвідом.

«Ми створили не лише новий дизайн корпоративної айдентики, а й нові сенси комунікації зі всіма стейкхолдерами. Ми не відходимо від наших цінностей, однак показуємо, що готові змінюватись відповідно до вимог часу, аби завжди бути в тренді. Ключовими завданнями рестайлінгу було зберегти символи логотипу та осучаснити його. Новий візуальний образ має лаконічно представляти «Де Візу» в Україні та світі. При цьому позиціонування компанії як однієї з кращих у сфері послуг для бізнесу залишилось незмінним»,каже Президент групи компаній «Де Візу» Олександр Бойко.

«Важливо, щоб бренд був сучасним. На порозі 25-річчя компанії, яке ми будемо відзначати в грудні, ми зрозуміли, що варто додати нашому бізнесу інноваційності, трендовості та сміливості. Тож, ми розробили нові елементи корпоративного стилю, які, підкреслюючи нашу традиційність, надійність та стабільність, спрямовують компанію в майбутнє. Бренд «Де Візу» росте та розвивається разом з нашим бізнесом. І новий корпоративний стиль – яскравий доказ цьому», – додає директор департаменту корпоративних комунікацій групи компаній «Де Візу» Ірина Кацал.

На тему
Запит прийнято!
Найближчим часом з вами зв’яжеться наш спеціаліст.
Гарного вам дня!
Запит не прийнято.
Ви можете зв'язатися з представниками «Де Візу» за тел. +38 (044) 279-0000
Гарного вам дня!
Долучайся до
команди "De Visu"
Ми переконані, що успіх нашого бізнесу залежить від працівників, тому ми заохочуємо кожного з них до розкриття власного потенціалу та здібностей.

Якщо ви відповідальні, орієнтовані на досягнення високих результатів своєї діяльності та прагнете до постійного розвитку й самовдосконалення, запрошуємо вас приєднатися до нашої команди.

дізнатися більше
112
працівників наразі в усіх філіях "De Visu" Group
Кар'єра