Огляд законодавства

Огляд законодавства за липень 2020 року

Податки

ПДВ

Державна податкова служба України в індивідуальній податковій консультації «Щодо визначення бази оподаткування ПДВ у разі отримання платником процентів річних внаслідок невиконання/неналежного виконання договірних зобов’язань» від 14.07.2020 р. № 2842/ІПК/04-36-04-01-16 розглянула випадок, коли товариство отримує проценти річні внаслідок неналежного виконання контрагентами грошових зобов’язань зі сплати орендної плати та інших платежів, передбачених договором оренди. Причому порушується питання про правомірність включення до складу договірної (контрактної) вартості процентів річних в іншому розмірі (меншому/більшому), ніж визначено в п. 188.1 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Ось що стосовно цього зазначили податківці.

Згідно з п. 188.1 ПКУ суми коштів, отримані як три проценти річних, які покупець сплачує постачальнику в разі затримки оплати за товари/послуги, не змінюють базу обкладення податком на додану вартість (далі – ПДВ) поставлених товарів/послуг.

Якщо ж сторони укладають договори оренди, які передбачають інший (більший) розмір відсотків за невиконання/неналежне виконання договірних зобов’язань, то база обкладення ПДВ у продавця таких товарів (робіт, послуг) буде більшою. У такому разі її слід визначати на основі договірної вартості відповідних товарів/послуг, збільшеної на суму відсотків, що перевищує розмір, визначений п. 188.1 ПКУ.

ЄСВ

Державна податкова служба України у «ЗІР» роз’яснила порядок заповнення звітності фізичними особами – підприємцями (далі – ФОП), які не сплачували єдиний соціальний внесок (далі – ЄСВ) за березень – травень 2020 року.

Слід нагадати, що тимчасово, за періоди з 01 березня по 31 травня 2020 року самозайняті особи звільнені від нарахування, обчислення та сплати ЄСВ за себе.

Законодавство не передбачає, аби самозайняті особи зазначали у звітності з ЄСВ або ж подавали заяви, щоб скористатися правом на тимчасове звільнення від нарахування та сплати ЄСВ.

Ті, хто скористався звільненням від нарахування та сплати ЄСВ за березень-квітень-травень 2020 року, у формі № Д5 не повинні показувати суму доходу та суму ЄСВ. Інакше під час декларування доходу та сум ЄСВ у звітності доведеться сплатити ЄСВ.

Податківці пояснили, як заповнити показники графи 3 таблиці 1 Звіту з ЄСВ (форма № Д5 (річна) під час визначення бази нарахування ЄСВ за звітний рік платниками, звільненими від сплати ЄСВ за себе.

У разі звільнення від нарахування, обчислення та сплати ЄСВ за періоди з 01 по 31 березня, з 01 по 30 квітня та з 01 по 31 травня 2020 року показники графи 3 «Сума чистого доходу (прибутку), заявлена в податковій декларації/Самостійно визначена сума доходу/Частка розподіленого доходу» таблиці 1 Звіту (форма № Д5 (річна)) (далі – Звіт), заповнюють так:

  • ФОП на загальній системі оподаткування та особами, які провадять незалежну профдіяльність, у рядках щодо кожного календарного місяця зазначають середньомісячний оподатковуваний дохід. Його визначають, розділивши річний чистий дохід (прибуток), задекларований у річній податковій декларації про майновий стан і доходи, на кількість місяців, протягом яких такий платник перебував на обліку як платник ЄСВ;
  • ФОП на спрощеній системі оподаткування – у рядках щодо кожного календарного місяця зазначають самостійно визначену суму доходу, яка не може бути меншою за розмір мінімальної зарплати, встановленої законом на місяць;
  • члени фермерського господарства – у рядках щодо кожного календарного місяця зазначають середньомісячний оподатковуваний дохід. Його визначають, розділивши річний розподілений дохід, отриманий такими платниками від чистого прибутку фермерського господарства у звітному році, який підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб, на кількість місяців, протягом яких такий платник перебував на обліку як платник ЄСВ.

У графі 4 «Сума доходу, на яку нараховується єдиний внесок, з урахуванням максимальної величини» таблиці 1 Звіту в місяцях звільнення від нарахування, обчислення та сплати ЄСВ (березень, квітень, травень 2020 року) проставляють прочерки, а показники інших календарних місяців, протягом яких такий платник перебував на обліку як платник ЄСВ, заповнюються на загальних підставах, визначених ст. 7 Закону про ЄСВ та розд. IV Інструкції № 449.

ПДФО

Державна податкова служба України оприлюднила загальний алгоритм розрахунку суми податкової знижки.

Перелік документів для отримання податкової знижки розширено.

Алгоритм нарахування податкової знижки такий:

  • на підставі підтвердних документів визначається сума витрат, яку дозволяється включити до податкової знижки;
  • визначається база оподаткування через віднімання від загального річного оподатковуваного доходу сум застосованих податкових соціальних пільг та сум витрат, які дозволено включити до податкової знижки (інформацію щодо сум нарахованого загального річного оподатковуваного доходу, застосованих податкових соціальних пільг, утриманого податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) фізичні особи отримують у формі довідки про доходи від свого роботодавця).

ДПСУ звернула увагу, що платнику податку повертається не сума витрат, понесена платником податку, а різниця в сумі ПДФО, отримана внаслідок зменшення бази оподаткування на суму витрат, дозволених до включення до податкової знижки.

Унаслідок здійсненого перерахунку виникає переплата ПДФО, оскільки загальний річний оподатковуваний дохід зменшується на суму понесених витрат, дозволених до включення до податкової знижки.

Сума, що має бути повернена платнику податку, зараховується на його банківський рахунок, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в податковій декларації про майновий стан і доходи, протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації до фіскального органу.

Приклад розрахунку

У 2019 році батько витратив на навчання сина (чи іншого члена сім’ї першого ступеня споріднення) 25 000 грн.

Заробітна плата батька за 2019 рік становила 200 000 грн, з неї утримано 36 000 грн ПДФО (18% від отриманого доходу). Податкова соціальна пільга до заробітної плати батька не застосовувалася.

Розраховуємо суму ПДФО, яка підлягає поверненню внаслідок застосування платником права на податкову знижку:

1) визначаємо базу оподаткування, зменшену на суму витрат на навчання:

200 000 - 25 000 = 175 000 грн;

2) визначаємо суму ПДФО із цієї бази:

175000 × 18% = 31 500 грн.

3) Сума ПДФО, яка підлягає поверненню платнику, – це різниця між фактично утриманим податком та податком, який підлягає утриманню внаслідок застосування податкової знижки: 36 000 - 31 500 = 4 500 грн.

Таким чином, сума ПДФО, яка підлягає поверненню внаслідок використання платником права на податкову знижку, становить 4 500 грн.

Інші податки та збори

Кабінет Міністрів України ухвалив постанову «Деякі питання сплати орендної плати за державне майно під час дії карантину» від 15.07.2020 року № 611. Цим документом Кабмін встановив низку послаблень щодо оренди приміщень на період карантину.

Так, від орендної плати в розмірі 25% за користування нерухомим державним майном звільняються орендарі, які використовують приміщення в аеропортах (бари, кафе, буфети тощо).

Від орендної плати за користування нерухомим державним майном у розмірі 50% звільняються:

1) орендарі, які використовують нерухоме державне майно для розміщення:

  • кафе, барів, кафе-барів, закусочних, буфетів, кафетеріїв, що здійснюють або не здійснюють продаж товарів підакцизної групи;
  • ресторанів, ресторанів з нічним режимом роботи;
  • їдалень, буфетів, які не здійснюють продаж товарів підакцизної групи;
  • ксерокопіювальної техніки;
  • комп’ютерних клубів та інтернет-кафе;
  • торговельних об’єктів продажу промислових товарів (крім тих, що здійснюють роздрібну торгівлю засобами гігієни);
  • торговельних об’єктів з продажу непродовольчих товарів, що були у використанні;
  • проведення виставок образотворчої або книжкової продукції, виробленої в Україні;
  • виставок непродовольчих товарів без здійснення торгівлі;
  • готелів;
  • транспортних приміщень (зокрема в аеропортах);

2) вітчизняні юридичні і фізичні особи, що є суб’єктами малого підприємництва, які провадять виробничу діяльність безпосередньо на орендованих виробничих площах (зокрема в аеропортах);

3) суб’єкти кінематографії, основною діяльністю яких є кіновиробництво або технічне забезпечення і обслуговування кіновиробництва, за умови, що їх внесено до Державного реєстру виробників, розповсюджувачів і демонстраторів фільмів.

Перелік орендарів, які повністю звільняються від орендної плати за користування нерухомим державним майном:

  • орендарі, які орендують приміщення навчальних закладів і науки державної форми власності для кафе, їдалень, буфетів, надання ксерокопіювальних послуг, продажу непродовольчих товарів, автоматів з їжею тощо;
  • орендарі, які орендують приміщення для розміщення приватних навчальних закладів, державних та комунальних закладів позашкільної освіти, видавництв друкованих засобів масової інформації українською мовою, об’єктів з продажу книг і газет, фізкультурно-спортивних установ, бібліотек, музеїв тощо;
  • орендарі, які орендують приміщення для організації концертів, побутового обслуговування, туроператорської діяльності тощо.

Облік і звітність

Державна служба статистики України вимагатиме подання нової форми № 3-борг (місячна) «Звіт про заборгованість з оплати праці», починаючи зі звіту за січень 2021 року.

Поширять цю форму статзвітності на юридичних осіб відповідно до затвердженої методології.

Подаватимуть форму № 3-борг не лише роботодавці з наявними боргами із зарплати. У розділі 1 «Інформація про відсутність заборгованості з оплати праці» міститься рядок «На підприємстві (установі, організації) відсутня заборгованість з виплати заробітної плати та з виплат у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю (якщо у графі 1 є позначка «V», то звіт далі не заповнюється)».

Тож, заповнити й подати цю форму можуть усі роботодавці, від кого Держстат захоче її отримати.

Контроль і відповідальність

Міністерство охорони здоровя України оновило перелік країн «червоної» та «зеленої» зон. Про це повідомило на своїй сторінці у фейсбук Державне агентство розвитку туризму України.

За оновленими даними до «червоних» відтепер належать:

  • Казахстан;
  • острови Теркс і Кайкос;
  • Палестина;
  • Киргизстан;
  • Сейшельські острови;
  • Мексика;
  • Чорногорія;
  • Сурінам;
  • Сальвадор;
  • Албанія;
  • Чехія.

Слід нагадати, що громадяни, які приїжджають з країн «червоної зони» в Україну, повинні проходити 14-денну обсервацію чи скористатись застосунком «Дій вдома».

Кабінет Міністрів України своїм рішенням дозволив припиняти режим самоізоляції або обсервації тим, хто в’їжджає на територію України з «червоної зони» країн за умови, якщо вони зроблять тест на COVID-19 методом ПЛР після перетину державного кордону і матимуть негативний результат. Із країн «зеленої» зони – без обмежень.

Для в’їзду в Україну іноземним громадянам необхідний страховий поліс, який покриває витрати на COVID-19 та обсервацію.

Фінансові ринки

Національний банк України затвердив та оприлюднив Положення про здійснення небанківськими фінансовими установами фінмоніторингу (далі – Положення).

Положення розроблене у зв’язку упровадженням 28 квітня 2020 року нових вимог законодавства з питань фінансового моніторингу. Дія Положення поширюється на учасників небанківського фінансового ринку, державне регулювання та нагляд за якими у сфері фінансового моніторингу здійснює Нацбанк.

Національний банк України (далі – Нацбанк, НБУ) надав небанківським установам достатньо часу для налаштування власних процесів та процедур із фінмоніторингу – до кінця 2020 року.

Основні концептуальні підходи Положення:

  • використання ризик-орієнтованого підходу;
  • побудова належної системи управління ризиками;
  • посилені та спрощені заходи належної перевірки клієнтів;
  • методи віддаленої ідентифікації та верифікації;
  • адаптований перелік критеріїв ризику та індикаторів ризиковості;
  • ризик-орієнтовані підходи до політично значущих осіб, членів їхніх сімей та пов’язаних осіб (PEPs).

Нацбанк урахував особливості небанківського фінансового сектору. Так, окремі вимоги до установ є спрощеними порівняно з банками. Наприклад:

  • більшості установ рекомендовано мати систему автоматизації процесів із фінмоніторингу, проте обов’язковою вона є лише для платіжних систем, які здійснюють перекази коштів у режимі онлайн;
  • оцінка ризику клієнтів відбувається за спрощеними методами. Установам надано можливість оцінювати ризик не кожного клієнта окремо, а на груповій основі;
  • установлено особливі заходи з належної перевірки клієнтів та вигодоодержувачів для страхових компаній;
  • небанківські установи не погоджують із Нацбанком кандидатуру відповідального працівника за фінмоніторинг. Відповідальному працівнику дозволяється суміщення та сумісництво за посадою.

Порядок дистанційної ідентифікації та верифікації клієнта

Ідентифікація та верифікація клієнта можлива в декількох варіаціях. Крім фізичної присутності та копії оригіналів документів для небанківських установ, як і для банків, також доступна дистанційна ідентифікація та верифікація клієнта.

Повноцінними моделями верифікації є: використання BankID НБУ, кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП), сеансу відеотрансляції, а також верифікація за допомогою ресурсу державних онлайн-послуг «ДІЯ».

Спрощеними моделями верифікації є: BankID НБУ, КЕП, зчитування даних із чипу біометричного документа, верифікація даних із бюро кредитних історій.

Водночас Положення визначає порядок ідентифікації клієнта із залученням агента та використання інформації щодо належної перевірки клієнта, отриманої від третьої сторони.

Відтепер для укладення договору страхування або оформлення позики у фінансовій компанії чи кредитній спілці візит до відділення або особиста зустріч із представником установи непотрібні.

Контрольовані операції та трансфертне ціноутворення

Державна податкова служба України в індивідуальній податковій консультації «Щодо визначення першого звітного періоду, до якого застосовуються зміни, внесені Законом України від 16 січня 2020 року № 466-ІХ щодо трансфертного ціноутворення» від 26.06.2020 р. № 2569/6/99-00-05-50-02-06/ІПК висловила своє бачення питання, за який перший звітний період повинна надаватись глобальна документація з трансфертного ціноутворення (майстер-файл) та повідомлення про участь у міжнародній групі компаній.

Так, у разі здійснення контрольованих операцій (далі – КО) подання повідомлення про участь у міжнародній групі компаній вперше застосовується у 2021 році за 2020 рік та подається разом із звітом про контрольовані операції.

Відзвітувати щодо КО платники податків зобов’язані до 01 жовтня року, що настає за звітним.

Щодо подання глобальної документації (майстер-файлу), то вперше запити контролюючих органів до платників податків застосовуються щодо фінансового року, який закінчується у 2021 році.

Право надіслати такий запит платнику податків, що входить до складу міжнародної групи компаній, виникає, якщо сукупний консолідований дохід міжнародної групи компаній за фінансовий рік, що передує звітному, розрахований згідно зі стандартами бухгалтерського обліку, які застосовує материнська компанія міжнародної групи компаній, дорівнює або перевищує еквівалент 50 мільйонів євро.

Запит може бути направлено не раніше 12 місяців і не пізніше 36 місяців із дати закінчення фінансового року, встановленого міжнародною групою компаній, до якої належить такий платник податків, а в разі відсутності відомостей про встановлений міжнародною групою компаній фінансовий рік – не раніше 12 місяців і не пізніше 36 місяців після закінчення звітного року.

Глобальна документація із трансфертного ціноутворення (майстер-файл) має бути надана платником податків протягом 90 календарних днів з дня отримання запиту.

Якщо в Україні зареєстровано два та більше платників податків, що входять до складу однієї і тієї самої міжнародної групи компаній, податківці направляють запит лише одному з таких платників податків за своїм вибором (пп. 39.4.7 ПКУ).

Праця та заробітна плата

Державна служба України з питань праці розповіла, для яких категорій іноземців потрібно отримувати дозвіл на працевлаштування.

Законом України «Про зайнятість населення» передбачено, що роботодавці можуть працевлаштовувати іноземців на роботу на підставі дозволу на працевлаштування.

Робота іноземця без оформлення дозволу на працевлаштування буде порушенням закону і спричинить відповідальність. Але з цього правила є винятки. Дозвіл на працевлаштування не потрібно для:

  • іноземців, які постійно проживають в Україні;
  • іноземців, які набули статусу біженця відповідно до законодавства України або одержали дозвіл на імміграцію в Україну;
  • іноземців, яких визнано особами, що потребують додаткового захисту, або яким надано тимчасовий захист в Україні;
  • представників іноземного морського (річкового) флоту та авіакомпаній, які обслуговують такі компанії на території України;
  • працівників закордонних засобів масової інформації, акредитованих для роботи в Україні;
  • спортсменів, які набули професійного статусу, артистів та працівників мистецтва для роботи в Україні за фахом;
  • працівників аварійно-рятувальних служб для виконання термінових робіт;
  • працівників іноземних представництв, які зареєстровані на території України в установленому законодавством порядку;
  • священнослужителів, які є іноземцями і тимчасово перебувають в Україні на запрошення релігійних організацій для провадження канонічної діяльності лише у таких організаціях з офіційним погодженням з органом, який здійснив реєстрацію статуту (положення) відповідної релігійної організації;
  • іноземців, які прибули в Україну для участі в реалізації проєктів міжнародної технічної допомоги;
  • іноземців, що прибули в Україну для провадження викладацької та/або наукової діяльності в закладах фахової передвищої та вищої освіти на їх запрошення;
  • інших іноземців у випадках, передбачених законами та міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.

Судова практика

Верховний Суд України висловив свою позицію щодо боргу в іноземній валюті, а саме стосовно інфляції та пені за його прострочення.

Якщо умовами договору позики сторони визначили, що позичальник бере на себе зобов’язання повернути кошти в тому ж розмірі (еквівалент євро), нарахована позивачем сума інфляційних втрат стягненню з відповідача не підлягає.

Відповідне положення міститься в постанові Верховного Суду від 22 червня 2020 року у справі № 752/10525/16-ц.

Обставини справи

Особа звернулася до суду з позовом до відповідача про стягнення боргу в розмірі 1 310 124,00 грн за договором позики, укладеним між сторонами.

Позовна заява мотивована тим, що він надав відповідачу в позику грошові кошти в розмірі 1 310 124,00 грн для здійснення підприємницької діяльності, а зазначені обставини підтверджуються розпискою. Відповідач зобов’язався повернути кошти згідно з графіком до 31 травня 2016 року. Однак виконав свої зобов’язання частково і в подальшому відмовився від виконання зобов’язань.

Позивач з урахуванням уточнених позовних вимог просив суд стягнути з відповідача суму боргу за договором позики в розмірі 1 269 124,00 грн, суму процентів за користування грошовими коштами в розмірі 221 699,97 грн, суму втрат від інфляції в розмірі 161 727,00 грн та 29 401,05 грн 3% річних.

Рішенням місцевого суду в задоволенні позову відмовлено. Це рішення частково скасував апеляційний суд.

Позиція Верховного Суду

Верховний Суд залишив касаційну скаргу без задоволення, а рішення апеляційного суду – без змін.

За змістом ст. 1 Закону України «Про індексацію грошових доходів населення» індекс інфляції (індекс споживчих цін) – це показник, що характеризує динаміку загального рівня цін на товари та послуги, які купує населення для невиробничого споживання.

Офіційний індекс інфляції, що розраховується Держкомстатом, визначає рівень знецінення національної грошової одиниці України, тобто купівельної спроможності гривні, а не іноземної валюти.

Отже, індексації внаслідок знецінення підлягає лише грошова одиниця України – гривня. Іноземна валюта індексації не підлягає.

Норми ч. 2 ст. 625 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) щодо сплати боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції поширюються лише на випадки прострочення грошового зобов’язання, визначеного у гривнях.

Водночас, у випадку порушення грошового зобов’язання, предметом якого є грошові кошти, виражені у гривнях з визначенням еквіваленту в іноземній валюті, передбачені ч. 2 ст. 625 ЦКУ інфляційні втрати стягненню не підлягають, оскільки втрати від знецінення національної валюти внаслідок інфляції відновлено еквівалентом іноземної валюти.

Враховуючи викладене, а також те, що умовами договору позики сторони визначили, що позичальник бере на себе зобов’язання повернути кошти в тому самому розмірі (еквівалент євро), нарахована позивачем сума інфляційних втрат стягненню з відповідача не підлягає.

Інше

Міністерство внутрішніх справ України наказом «Про внесення змін до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07 грудня 2009 року № 515» від 22.05.2020 р. № 408 оновило Інструкцію про порядок приймання іспитів для отримання права керування транспортними засобами та видачі посвідчень водія й затвердило Інструкцію про використання технічних засобів контролю під час складання іспитів.

Документами, що засвідчують підготовку й перепідготовку водіїв транспортних засобів, є:

  • свідоцтво про закінчення закладу з підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації водіїв, інформація про яке внесена закладом до Єдиного державного реєстру міністерства внутрішніх справ;
  • документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка за професіями «Водій автотранспортних засобів», «Водій мототранспортних засобів», «Водій трамвая», «Водій тролейбуса» (диплом кваліфікованого робітника, свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації), видані закладом, що має ліцензію на провадження освітньої діяльності у сфері професійної (професійно-технічної) освіти.

Якщо особа з будь-яких причин не склала іспити у територіальному сервісному центрі Міністерства внутрішніх справ (далі – ТСЦ МВС), виданий документ, що засвідчує підготовку і перепідготовку водіїв транспортних засобів, вважається дійсним для складання іспитів протягом двох років з дня закінчення закладу.

Під час складання теоретичного і практичного іспитів використовуються технічні засоби контролю (у тому числі фото- та відеофіксації) процесу складання іспиту. Порядок використання технічних засобів встановлено Інструкцією.

Теоретичний іспит приймається у спеціально обладнаному приміщенні ТСЦ МВС. Екзаменаційні білети містять 20 запитань. Кожне з них має від двох до п’яти варіантів відповідей, лише один з яких правильний. Особі ставляться виключно питання, що відповідають категоріям транспортних засобів, право на керування якими вона претендує отримати.

У разі відкриття двох і більше категорій транспортних засобів теоретичний іспит складається за екзаменаційними білетами вищої категорії.

Час проведення теоретичного іспиту становить 20 хвилин з моменту виведення на екран монітора першого питання.

Теоретичний іспит вважається нескладеним у разі трьох помилок, ненадання відповіді у відведений час та користування додатковими електронними приладами, навчальною літературою, засобами зв’язку, пристроями зчитування, а також підказками інших осіб. Повторний теоретичний іспит призначається не раніше ніж через п’ять календарних днів, що відраховуються з наступного дня після іспиту.

Результат успішно складеного теоретичного іспиту дійсний протягом трьох місяців.

Практичний іспит складається в тому ж ТСЦ МВС. Перед початком іспиту екзаменатор ознайомлює особу з порядком його проведення.

Приймання практичного іспиту проводиться у два етапи:

  • перший етап практичного іспиту – на майданчику для навчання з початкового керування;
  • другий етап практичного іспиту – в умовах дорожнього руху на визначених ТСЦ МВС маршрутах (за винятком перевірки навичок керування транспортними засобами категорій A1, A, B1).

Особа, яка не склала перший етап практичного іспиту, до другого етапу не допускається.

Якщо особа не склала практичний іспит утретє, до наступного іспиту така особа допускається після проходження повторного курсу підготовки з практичного керування транспортним засобом у будь-якому закладі.

Оформлення та видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого здійснюється без складання іспитів.

У разі звернення власника втраченого або викраденого посвідчення водія, отриманого вперше, до закінчення строку його дії ТСЦ МВС видає нове посвідчення, яке вважається таким, що видане вперше, із зазначенням строку дії втраченого або викраденого посвідчення.

На тему
Запит прийнято!
Найближчим часом з вами зв’яжеться наш спеціаліст.
Гарного вам дня!
Запит не прийнято.
Ви можете зв'язатися з представниками «Де Візу» за тел. +38 (044) 279-0000
Гарного вам дня!
Долучайся до
команди "De Visu"
Ми переконані, що успіх нашого бізнесу залежить від працівників, тому ми заохочуємо кожного з них до розкриття власного потенціалу та здібностей.

Якщо ви відповідальні, орієнтовані на досягнення високих результатів своєї діяльності та прагнете до постійного розвитку й самовдосконалення, запрошуємо вас приєднатися до нашої команди.

дізнатися більше
112
працівників наразі в усіх філіях "De Visu" Group
Кар'єра