Останнім часом компанії працювали на швидке зростання, не приділяючи належної уваги контролю витрат, правильності та ефективності бізнесу. Такі були реалії ринку. Зараз все зовсім по-іншому, і бізнес вимагає часом докорінної трансформації. Нова безконтактна реальність вимагає швидких рішень, максимальної гнучкості та удосконалення комунікацій.
Наразі багато компаній в Україні зіткнулися з однаковою проблемою: їхня корпоративна бізнес-модель, яка була орієнтована на постійно зростаючий ринок і протягом багатьох років приносила прибуток, виявилася абсолютно неготовою працювати в умовах кризи, спричиненої пандемією коронавірусу.
Для виправлення ситуації недостатньо просто зменшити поточні витрати або перевести роботу в режим економії. Зарадити в цьому можуть тільки кардинальні зміни на рівні бізнес-моделі та вчасні антикризові превентативні заходи для підтримання бізнесу. Саме тому PR-напрям групи компаній «Де Візу» розробив пакет антикризового реагування в умовах карантину.
До «карантинного PR-пакету» входить:
- підтримання лояльності і довіри клієнтів;
- участь у соціальних проєктах, пов’язаних з подоланням кризових ситуацій, спричинених карантином і поширенням COVID-19;
- контроль усіх видів комунікації щодо дотичності до теми коронавірусу та корекція повідомлень відповідно до можливих ризиків;
- активна робота з персоналом щодо комунікації з цільовою аудиторією в нових умовах діяльності;
- зосередження зусиль на роботі над онлайн-контентом;
- забезпечення безпеки бренду в рекламному полі;
- застосування багатоканальної комунікації з усіма стейкхолдерами щодо переорієнтації бізнесу до роботи в нових умовах.
«Щоб вистояти в умовах тривалої кризи, компаніям потрібно швидко оцінювати ситуацію і розробляти відповідні заходи на основі простих принципів. Усі виклики, що постають перед бізнесом, повинні вирішуватися оперативно, творчо, але при цьому дисципліновано. Для цього потрібна допомога фахівців, які б могли координувати роботу персоналу і допомогти компанії пристосовуватися до нових реалій, що змінюються мало не щогодини. Порушення комунікації всередині чи поза компанією, а також втрата клієнтів і людських ресурсів неприпустима», – переконаний Президент групи компаній «Де Візу» Олександр Бойко.