Консалтинг

Створення цінності компанії під час війни: нові правила КСВ

Війна стала об’єднавчим фактором для українців, бізнесів і світу в цілому. Усі згуртувалися для того, щоб вистояти в збройному протистоянні, допомогти країні втримати економіку та працювати заради її відновлення. Роботи на перспективу й відповідної віддачі суспільство вимагає від кожної компанії, яка працює на українському ринку. Під пильний контроль стейкхолдерів потрапили соціальні проєкти та благодійні ініціативи. Про нові підходи до КСВ – далі.

Зміна критеріїв оцінювання компаній

Україні довелося пережити складну зиму з перебоями електропостачання, зв’язку, інтернету, води і тепла. Тому кожен клієнт, як міг, підтримував свої улюблені компанії і ставився з розумінням до певних затримок в роботі. Проте клієнти звертали увагу і відмовлялися від співпраці з тими бізнесами, які завуальовано й розмито формували свої цінності та зволікали з відмовою від роботи з російськими ринками чи не допомагали країні протистояти ворогу. Простору для компромісів практично не лишилося.

Пріоритетним завданням для бізнесів після початку повномасштабного вторгнення стало пережити цю кризу з найменшими втратами, продовжити працювати, зберегти команду, забезпечити безпеку співробітникам. Проте сьогодні для бізнесів не достатньо просто виконувати свою роботу.

Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) – давно вже не опція великих бізнесів для покращення репутації. Це невіддільна частина стратегії кожної компанії, яка планує й надалі працювати в Україні. Суспільству важливо знати, що певний бренд робить для підтримки України. Така уважність до позиції та соціальної активності компаній не обмежується тільки клієнтським запитом, а й впливає на бренд роботодавця.

Сьогодні всі активності компанії повинні відповідати ситуації у країні. Значно скоротився час на підготовку соціальних проєктів. Наразі слід діяти оперативно. Рахунок йде на дні, а часто і години. Тож часи, коли соціальні проєкти могли готуватися протягом кількох місяців, у минулому.

Для відповідального бізнесу важливо не просто бути благодійником і спонсором соціальних ініціатив, а й застосовувати фахову компетенцію команди для розв’язання складних питань. Кожна КСВ-ініціатива повинна мати цінність для суспільства.

Підтримка команди

Корпоративна соціальна відповідальність в умовах війни набула нового значення не лише для суспільства, а й для співробітників самої організації. Відкрита проукраїнська позиція компанії, її причетність до відновлення економіки країни дає усім співробітникам впевненість у своїй компанії та відчуття стабільності. КСВ-проєкти допомагають підтримувати командний дух у часи тривалої кризи. Працівникам важливо усвідомлювати, що, попри мінливість ситуації, їхня компанія – осередок стабільності і підтримки як для своєї команди, членів сімей працівників, так і для країни.

Багато компаній створили благодійні фонди для допомоги співробітникам та їхнім родинам, які постраждали внаслідок війни або вимушено покинули країну, але продовжують працювати віддалено.

Масштабні і важливі соціальні ініціативи із залученням працівників компанії дають їм відчуття причетності до вагомого внеску в наближення перемоги. Саме тому важливо заохочувати команду до участі в КСВ-ініціативах.

Нефінансові ініціативи

КСВ-проєкти не обов’язково потребують фінансових витрат з боку організатора ініціативи. Одним зі способів, яким бізнес може долучитися до відродження країни з використанням власної експертизи, є створення додаткових можливостей для допомоги для інших людей чи партнерів.

Кожна компанія може стати платформою для збору та передачі допомоги тим, хто її потребує. Це може бути створення благодійного фонду чи умовна «кнопка» для переказу коштів на вебресурсі компанії.

Інформаційна допомога не менш важлива і при цьому не потребує витрат. Наприклад, компанія може зробити розсилку для партнерів з переліком надійних ініціатив, що шукають підтримку, інтегрувати інформацію про актуальні збори коштів у свої комунікації в соціальних мережах, залучити клієнтів до важливих зборів тощо.

Допомоги забагато не буває. Саме добрі справи та соціальні ініціативи об’єднують країну та роблять її непереможною.

На тему
Запит прийнято!
Найближчим часом з вами зв’яжеться наш спеціаліст.
Гарного вам дня!
Запит не прийнято.
Ви можете зв'язатися з представниками «Де Візу» за тел. +38 (044) 279-0000
Гарного вам дня!
Долучайся до
команди "De Visu"
Ми переконані, що успіх нашого бізнесу залежить від працівників, тому ми заохочуємо кожного з них до розкриття власного потенціалу та здібностей.

Якщо ви відповідальні, орієнтовані на досягнення високих результатів своєї діяльності та прагнете до постійного розвитку й самовдосконалення, запрошуємо вас приєднатися до нашої команди.

дізнатися більше
112
працівників наразі в усіх філіях "De Visu" Group
Кар'єра