Консалтинг

Тренди клієнтського сервісу, зумовлені війною

Війна так чи інакше позначилася на всіх сферах життя кожної людини і продовжує чинити цей вплив. Багато українських споживачів, які вимушено покинули країну через повномасштабне вторгнення, отримали досвід європейського сервісу. Цей досвід не завжди був позитивним, а тому підкреслив правильні вектори розвитку клієнтського сервісу в Україні. Проте є чимало уроків, які слід вивчити і вітчизняним компаніям. Про те, як війна змінила клієнтський сервіс – далі.

Доступність і простота

Світ змінюється настільки швидко, що всі операції й рішення потребують такої ж оперативності. Саме тому основною ознакою якісного сервісу стала максимальна доступність послуг, їх простота і зрозумілість.

Простий, зручний і безпечний сервіс – основні тренди обслуговування клієнтів. Тобто клієнт і виконавець послуг мають бути у вільному доступі один до одного, між ними не повинно існувати бар’єрів. Це стосується, зокрема, розмиття кордонів між онлайн і персональним сервісом.

Війна загострила потребу у спрощенні через загрози для бізнесу і клієнта, адже необхідно діяти швидко. Простота і доступність повинна бути основою для алгоритмів обслуговування споживачів, отримання послуг та комунікації між замовником і виконавцем.

Щирість і позитив

Ті компанії, які забезпечують клієнту приємні емоції під час взаємодії, надають вчасну підтримку і сприяють покращенню досвіду, отримують перемогу в конкурентній боротьбі у сфері послуг.

Позитивне враження від співпраці з компанією досягається не лише через людський фактор та комунікацію з членами команди. Зрозумілі вимоги, готовність йти назустріч у вирішенні певних питань, гнучкий графік роботи, зумовлений реаліями воєнного часу, швидке прийняття рішень — основні складники позитивної взаємодії між замовником і надавачем послуг. Саме тому для покращення клієнтського сервісу на часі пошук і впровадження найкращих світових практик.

Однозначність позиції

Бізнес не може стояти осторонь актуальних проблем, таких як забруднення довкілля, воєнні конфлікти, глобальні катастрофи тощо. Позиція компанії має бути чіткою й однозначною. Демонстрація соціальної політики є частиною сервісної стратегії бізнесу, яку слід транслювати у всіх каналах. Позиція може стосуватися будь-яких аспектів: мови обслуговування, лояльності до особливих цільових груп, гендерної політики, інклюзивності, використання фемінітивів або ставлення до тварин, підтримки волонтерів, участі у благодійних проєктах, роботи у прифронтових регіонах тощо.

Практична клієнтоорієнтованість

Війна стала лакмусовим папірцем для бізнесу, яка показала, хто дійсно провадить соціально-відповідальний бізнес, а хто лише декларує його принципи. Саме дрібні дієві кроки показують справжню клієнторієнтацію. Кожне рішення, що ухвалюється топменеджментом компанії, – від бухгалтерського обліку, управління персоналом і до стратегічного планування – повинно брати до уваги інтереси клієнтів.

На тему
Запит прийнято!
Найближчим часом з вами зв’яжеться наш спеціаліст.
Гарного вам дня!
Запит не прийнято.
Ви можете зв'язатися з представниками «Де Візу» за тел. +38 (044) 279-0000
Гарного вам дня!
Долучайся до
команди "De Visu"
Ми переконані, що успіх нашого бізнесу залежить від працівників, тому ми заохочуємо кожного з них до розкриття власного потенціалу та здібностей.

Якщо ви відповідальні, орієнтовані на досягнення високих результатів своєї діяльності та прагнете до постійного розвитку й самовдосконалення, запрошуємо вас приєднатися до нашої команди.

дізнатися більше
112
працівників наразі в усіх філіях "De Visu" Group
Кар'єра