Консалтинг

Як бізнесу правильно представити себе в соцмережах

Сьогодні соціальні мережі – це потужний канал взаємодії з аудиторією. Для бізнесу вони стали дієвим інструментом залучення клієнтів. Водночас досить часто присутність у соціальних медіа не дає очікуваних результатів і навіть шкодить репутації компанії. Що потрібно знати бізнесу, працюючи в популярних соціальних мережах і в інтернеті загалом, аби робота дала позитивний результат, – далі.

Бути скрізь

Нині робота із просування товарів і послуг дедалі більше відбувається в інтернеті. Воно й не дивно. Хай би що нам було потрібно, ми гуглимо. Далі в мережі ознайомлюємося з товаром докладніше, читаємо відгуки, радимося щодо нього у спільнотах. Давно не секрет, що фахівцям із просування наразі необхідно розумітися на законах онлайн-маркетингу. Поле бою – інтернет і соціальні мережі, які розвиваються семимильними кроками.

Соціальні мережі – мейнстрим сьогодення. Компанії заводять акаунти у фейсбуці, інстаграмі, лінкедіні, «заливають» відео в ютуб і навіть молодіжний тік-ток. Чи правильною є така політика?

Донедавна вважалося, що серйозним бізнесам не варто надто захоплюватися присутністю в усіх популярних соціальних мережах. Саме тому багато компаній активно просувають послуги лише у фейсбуці. Сьогодні важливо розуміти, просуваючи свої послуги, у яких соцмережах зареєстрована ваша цільова аудиторія. Якщо людина активно користується інстаграмом, то й шукає все, що їй цікаво, саме там. І якщо ви з якоїсь причини ігноруєте цю соціальну мережу, то заради вас вона не перейде у фейсбук. Саме тому слід орієнтуватися на потреби цільової аудиторії.

Максимум довідкової інформації

Створити акаунт – це тільки початок. Далі потрібно наповнювати його свіжою та актуальною інформацією про компанію. Графік роботи, адреса та схема проїзду, перелік товарів та послуг, спецпропозиції, знижки, програми лояльності – усе це мусить бути на сторінці. І хоча така інформація міститься на сайті, не слід просто робити посилання на сторінці в соцмережі на неї. Аудиторія соціальних медіа не любить переходити на зовнішні посилання. Людям подобається знаходити все, що їм потрібно, не виходячи за периметр вашої сторінки.

Цікавий контент

Сторінка лише з рекламною інформацією – це провал. Відвідувати вашу сторінку в такому разі будете ви самі та ваші співробітники, якщо їх примусити. Щоб людина вподобала акаунт або ж підписалася на нього, він мусить бути цікавим і корисним.

Писати цікаво, просто й водночас професійно – це справжнє мистецтво. Такі навики не з’являються самі собою. Навчитися цьому можливо, головне – бути наполегливим. Писати багато й регулярно. Найкраще – щодня. І не важливо, чи хочете ви стати письменником, сценаристом або просто класним копірайтером, автором блогу чи регулярних колонок у популярних виданнях або постів у фейсбуці. Прийоми й техніки скрізь однакові, а постійна практика – секрет досягнення успіху. Що більше ви пишете, то краще це вам вдається. Виробляється стилістика, відточується навик, виробляються прийоми вирішення тих чи інших завдань у процесі письма.

Дистрибуція контенту

Безумовно, цікаві та корисні пости будуть репостити. Утім, цього замало. Щоб контент справді працював на вас, потрібно активно займатися його дистрибуцією. Долучайтеся до інших груп і пабліків аналогічної тематики, станьте там «своїми», покажіть вашу експертність, і тоді вам дозволять надсилати у групу прямі посилання на ваші пости та сторінку. Це приведе до вас додаткових читачів.

Якщо є бюджет, слід обов’язково інвестувати в таргетовану рекламу, щоб обійти перепони та бар’єри «розумної» стрічки й показати цікаву інформацію максимальній кількості людей. Навіть бездоганні пости без таргетованої реклами не набудуть широкого розголосу, а отже, не приведуть вам нових клієнтів.

Сила пабліків

Сьогодні в інтернеті можна знайти багато цікавої та корисної інформації. А от хорошого спілкування та якісних комунікацій завжди бракує. Саме тому статті, якими б цікавими вони не були, «заходитимуть» гірше за можливість поспілкуватися, поставити запитання, поділитися своїми проблемами тощо.

Для активної взаємодії із цільовою аудиторією важливо створювати пабліки навколо вашої теми.

SMM, SEO і решта «розумних» термінів

Працюючи в соціальних медіа і загалом інтернеті, важливо розбиратися (принаймні на елементарному рівні) у SMM. Сьогодні, як ніколи, важливо навчитися створювати фабрику контенту з орієнтацією на конкретну цільову аудиторію, із чітким планом та системою дистрибуції.

Фахівцям з PR і просування потрібно також добре розуміти, як функціонують пошукові системи, у який спосіб можна в них просувати сайти та виводити їх у лідери пошукової видачі.

Не слід забувати й про вебаналітику. Google Analytics – це те, що потрібно опанувати просто зараз, тим паче, що нічого складного в цьому немає. Цей інструмент дасть змогу аналізувати статистику взаємодії аудиторії із сайтом. Ви дізнаєтеся, звідки приходить аудиторія, хто ці люди, що вони роблять на сайті, скільки часу на ньому проводять, що дивляться тощо. Без цієї інформації ви рухатиметеся навпомацки, тож і результат буде непрогнозований або ж його взагалі може не бути.

Застосовуйте ці знання – й успіх не забариться.

На тему
Запит прийнято!
Найближчим часом з вами зв’яжеться наш спеціаліст.
Гарного вам дня!
Запит не прийнято.
Ви можете зв'язатися з представниками «Де Візу» за тел. +38 (044) 279-0000
Гарного вам дня!
Долучайся до
команди "De Visu"
Ми переконані, що успіх нашого бізнесу залежить від працівників, тому ми заохочуємо кожного з них до розкриття власного потенціалу та здібностей.

Якщо ви відповідальні, орієнтовані на досягнення високих результатів своєї діяльності та прагнете до постійного розвитку й самовдосконалення, запрошуємо вас приєднатися до нашої команди.

дізнатися більше
112
працівників наразі в усіх філіях "De Visu" Group
Кар'єра