Консалтинг

Як українському бізнесу зберегти діяльність під час війни

Вітчизняний бізнес, як і кожен громадянин України, відчуває на собі наслідки повномасштабного російського вторгнення. Минув рік, і кожен власник компанії, яка досі працює, має свій алгоритм дій, аби втримати бізнес, зберегти кращих фахівців і працювати на перспективу. Той, хто побудував бізнес з нуля, розгорнув роботу до міжнародних масштабів і не погодився зупинити роботу після 24 лютого 2023 року, здатен працювати задля наближення Перемоги і відновлення економіки країни.

Ось добірка простих і перевірених правил, які допоможуть підприємцям у військовий час.

Змогли зберегти – здатні й примножити

Якщо вам вдалося зробити свій бізнес успішним в Україні, то продовжуйте свою справу. Якщо ваш бізнес знаходиться дуже близько до зони бойових дій – релокуйте його у більш безпечне місце в межах країни. Держава вам у цьому допоможе.

Задля сталої діяльності компанії не зациклюйтеся на минулих планах, які можуть втратити актуальність через складні умови. Диверсифікуйте бізнес. Експериментуйте і шукайте нові напрями для розвитку. Війна – вимушений драйвер руху вперед у пошуках нових джерел прибутку.

Змінюйте підходи до управління компанією. Ті алгоритми, які діяли в мирний час, неефективні під час війни. Кожен керівник повинен брати на себе відповідальність, навіть якщо доведеться централізувати систему прийняття рішень. Часто делегування не діє або ж відсутні певні ланки в цій системі.

Гнучкість бізнесу, здатність оперативно реагувати на нагальні потреби, забезпечення безпеки ресурсів і персоналу – першочергові завдання для кожної компанії. Від цього часто залежить її цілісність та здатність працювати далі.

Бізнес, який продовжує діяльність під час війни, здатен дати державі необхідний імпульс і скерувати, у якому напрямку варто їй рухатись, щоб відродити економіку і повернути кваліфікованих працівників, які покинули країну задля безпеки своїх родин.

Війна – лакмусовий папірець для бізнесу. Саме тому кожна компанія має бути прозорою і соціально відповідальною. Вчасно сплачені податки, виплачені зарплати працівникам, взаємовигідні договори з партнерами і клієнтами – усе це ті критерії, які працюють задля сталого розвитку компанії в майбутньому, а сьогодні – задля підтримки економіки країни.

На тему
Запит прийнято!
Найближчим часом з вами зв’яжеться наш спеціаліст.
Гарного вам дня!
Запит не прийнято.
Ви можете зв'язатися з представниками «Де Візу» за тел. +38 (044) 279-0000
Гарного вам дня!
Долучайся до
команди "De Visu"
Ми переконані, що успіх нашого бізнесу залежить від працівників, тому ми заохочуємо кожного з них до розкриття власного потенціалу та здібностей.

Якщо ви відповідальні, орієнтовані на досягнення високих результатів своєї діяльності та прагнете до постійного розвитку й самовдосконалення, запрошуємо вас приєднатися до нашої команди.

дізнатися більше
112
працівників наразі в усіх філіях "De Visu" Group
Кар'єра